תביעות נגד קרנות פנסיה

תביעות נגד קרנות פנסיה

תביעת אובדן כושר עבודה פנסיה היא תביעה בה נדרש להוכיח כי האדם איבד את כושר עבודתו כתוצאה מתאונה או מחלה, ועקב כך הוא יזכה לקבל קצבה מקרן הפנסיה שבה הצטרף. לאור ההרחבה לביטוח פנסיוני של כל העובדים השכירים במשק כיום ישנה זכאות לעמית לקבל חלף שכר עבודתם.
תביעת אובדן כושר עבודה פנסיה הינה למעשה תביעת פנסיית נכות, וקרן הפנסיה תשלם לעמית קצבה.

לפי ההגדרות עלולות להיות דרישות ותנאים מסוימים כדי לקבל את התקרה המקנתת זכאות לקצבה. דברים שיכולים להתחשב בהם הם רמת הנכות של האדם, סוג המגבלה או הפגיעה, הזמן שחלף מאז האובדן, והקשר שבין המגבלה ליכולתו של האדם לעבוד. יש לבדוק את התקנות הרלוונטיות ואת תנאי ההצטרפות של קרן הפנסיה על מנת להבין את ההתחייבויות המדויקות.

מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום זה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ומדוייק ולהבין את האפשרויות ואת השלבים הנדרשים להגשת תביעה כזו ואת המסמכים והתיאורים הרלוונטיים שתצטרך להגיש ואת התהליך המשפטי לאחר מכן.

שים לב שכל תוכנית פנסיה היא שונה וייחודית, ולכן חשוב לקרוא ולהבין את תנאי התקנות והמדיניות של קרן הפנסיה שלך כדי להבין את הזכויות שלך ואת האופציות המתאימות ביותר במקרה שלך.

אנו במשרד ״ורון יורם ושות׳ - משרד עורכי דין״ מומחים לייעוץ משפטי ופנסיוני ואצלנו תוכל לקבל ליווי צמוד, מקצועי ואישי למקרה שלך ויחד נגיע למיקסום הזכויות שמגיעות לך.