תסמונת תעלה קרפלית

קיימים סוגים רבים של עיסוקים שבהם העובדים מאמצים את מפרק שורש כף היד ואת המרפק. בעקבות מאמץ זה נוצרים ליקויים בעצבים שעוברים באיזור המפרק וכן נגרמות דלקות של הגידים באזורי המפרק. ליקויים אלו גורמים לבעיות בתנועת המפרק והאצבעות, ליקויים בתחושה וחולשה של שרירים בנוסף לכאבים עזים.

הפגיעה האמורה מתרחשת עקב ביצוע  פעולות חוזרות ונשנות הדורשות הפעלת כח באמצעות המפרק הרלבנטי. חוק הביטוח הלאומי ופסיקת בתי הדין הרלבנטיים מחייבים כי הנפגע יוכיח מסכת עובדתית מדוייקת התומכת בטענתו כי הליקוי נגרם עקב העבודה. אין די בהוכחה כי הוא סובל מאחת התסמונות האמורות בכדי לחייב הכרה בפגיעתו בפגיעה בעבודה. משרדנו ממליץ כי הנפגע ילווה בייעוץ משפטי כבר משלב הפנייה הראשונית למוסד לביטוח לאומי, וזאת מכיוון שניסוח לא מדויק של עובדות המקרה עשוי להוביל לדחיית התביעה.

משרדנו ייצג עשרות רבות של נפגעים הסובלים מתסמונת תעלה קרפלית ומאפיקונדלייטיס. בין היתר ייצגנו עובדים רבים של חברת החשמל, קלדניות בית משפט ועובדים נוספים. הנפגעים שיוצגו על-ידי המשרד זכו לתגמולים משמעותיים מהמוסד לביטוח לאומי ואלו הגיעו במקרים מסוימים גם למאות אלפי שקלים.